historia de una foto

cuando te piden una foto, sueles hacer una serie, y solamente una es la escogida

en el caso de esta foto quería retratar a una madre y a su hija felices, el encargo era presentar unos premios que concede el Ayuntamiento de Barcelona a proyectos que defienden los derechos de las mujeres

siempre, al cabo del tiempo, cuando vuelvo a ver las fotos descartadas me gusta recordarlas y me fijo en otros detalles

de la serie de esta sesión,  hoy he escogido en la que veis arriba, me encantan los gestos, las miradas y lo ajenas que están ellas a mi, me gusta trabajar así, que fluya la naturalidad, que salgan las cosas verdaderas

os dejo también otras tres imágenes de la serie, a ver quien adivina cual de ellas fue la escogida en ese momento…

10 comentarios en “historia de una foto

    1. Hola Anna, doncs la veritat és que si pogués l’escriuria en anglès, però no l’escric prou bé i el castellà ja em va semblar una bona opció per arribar a quanta més gent millor, i perquè em puguin llegir els amics americans que llegeixen el castellà i no el català, i d’altres països del món on coneixen el castellà 🙂 gràcies per comentar,
      ja saps que jo sóc fan del teu blog!

  1. Son todas preciosas y las modelos también. Creo que la elegida es la cuarta o tal vez la primera ??

  2. Hola preciosa!!! son unes fotografies genials totes elles!!! El decorat, em sona, jejejeje.
    Yo no entenc gaire de tècniques però si hagués de premiar una fotografia, hagués estat la primera que has presentat per el sentiment que despren… si he d’escollir una de les altres tres, la meva votació és per a la tercera, tot i que, probablement no serà la guanyadora… ja ens diràs finalment quina va ser-hi.
    Molts petonets i moltes gràcies per compartir-lo. Marga

  3. Jo també escolliria la 1ª; de les altres 3, cap, perquè la nena esta més pendent de la càmera que de la seva mare. Ah! per cert, avui en dia m’agrada més parlar dels drets de les persones (pares en aquest cas)

  4. gràcies a tots pels comentaris, sembla que qui ha encertat la resposta no s’ho esperava, sí Marga, finalment la triada va ser la tercera!! felicitats!!

  5. Eva, no havia vist mai les altres fotos. La primera m’encanta, de fet és la que jo hagués triat 🙂

Responder

